Apakah Cara Terbaik untuk Mengurangkan Keradangan?

Apakah Cara Terbaik untuk Mengurangkan Keradangan?

Dengan belajar apakah cara terbaik untuk mengurangkan keradangan, anda akan melakukan lebih daripada sekadar mengurangkan keradangan.

Adalah penting, untuk mengetahui apa keradangan adalah dan apa yang tujuan adalah. Ia juga penting untuk mengetahui apa yang menyebabkan keradangan yang berlebihan, supaya anda boleh mengambil langkah-langkah untuk mengurangkan atau menghapuskan ini.

Kemudian anda baik di jalan raya tahu apabila keradangan diperlukan dan tahu bila ia adalah tanda anda perlu menukar sesuatu.

Keradangan adalah tanda semula jadi dan sihat selepas kecederaan. Ia akan mewujudkan bengkak, kesakitan dan pergerakan terhad. Ini adalah supaya anda tidak memburukkan lagi kecederaan, mengkompaun itu. Idea ini adalah bahawa anda rehat dan memberi masa badan anda untuk membaiki kerosakan.

Tidak ramai yang membenarkan diri mereka mewah ini, jadi jalan keluar dengan ubat-ubatan anti-radang. Walaupun kelihatan memberi kelegaan jangka pendek anda, mereka akan mendatangkan mudarat jangka panjang. Dengan menekan sistem imun anda, mereka menghalang badan anda melakukan apa yang ia boleh lakukan dengan baik, apabila ditinggalkan sendirian.

Kesan kronik kecederaan adalah sekuel biasa, terutamanya artritis.

Dengan belajar untuk menggunakan imun semula jadi meningkatkan modaliti homeopati, anda boleh mendapatkan yang terbaik daripada kedua-dua dunia. Homeopati boleh cepat sembuh, supaya membersihkan keperluan untuk keradangan. Dan ia melakukan ini dengan merangsang sistem imun anda.

Saya percaya ini biasanya dirujuk sebagai keadaan 'menang-menang'. Anda menang, begitu juga badan anda, walaupun anda tidak terpisah.

Keradangan kronik adalah satu perkara yang sama sekali berbeza. Ini adalah apabila anda badan lebih menghasilkan, seperti dengan penyakit pernafasan biasa dan pencernaan. Adakah anda pernah makan makanan yang menghasilkan banyak kahak dalam tekak anda tidak lama lagi selepas itu? Ini menunjukkan bahawa makanan tidak sesuai untuk badan anda. Ia mewujudkan keradangan.

Keradangan kronik biasanya berlaku kerana protein haiwan yang tinggi dalam diet anda. Protein haiwan mengandungi asid arakidonik. Ini meningkatkan bekalan badan anda keradangan.

Dengan mengurangkan pengambilan protein haiwan boleh menjadi jawapan kepada keradangan kronik anda.

Anda mungkin bertanya mengapa yang anda mempunyai, apabila orang lain dalam keluarga anda makan yang sama, tetapi tidak mempunyai keradangan?

Semua orang adalah individu. Semua orang bertindak balas berbeza dengan keadaan tertentu. Yang mengatakan bahawa 'daging seorang lelaki adalah racun orang lain' adalah jawapannya.

Tetapi ia juga boleh menunjukkan bahawa anda mempunyai ketidakseimbangan penghadaman. Dan orang-orang yang paling berguna untuk membantu anda semula kira-kira yang pakar homeopati profesional.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar