Rawatan Holistik Untuk fibroid

Rawatan Holistik Untuk fibroid

Beberapa wanita percaya bahawa satu-satunya cara untuk berurusan dengan fibroid adalah dengan menggunakan kaedah konvensional invasif seperti pembedahan atau hormon-menyekat rawatan tetapi ini tidak berlaku. Beribu-ribu wanita di seluruh dunia telah berjaya berjaya menggunakan rawatan holistik untuk fibroid dan menyediakan fibroid anda adalah tidak berbahaya, anda juga boleh menyertai mereka.

Walaupun masih terdapat banyak soalan yang tidak terjawab berkaitan dengan fibroid, kita tahu bahawa mereka berkait rapat dengan tahap hormon kita, apa yang kita makan dan gaya hidup kita memimpin. Terdapat juga pautan untuk bangsa kita. Apa yang kita tidak faham adalah mengapa terdapat perbezaan yang besar antara wanita yang kelihatan hampir sama tetapi kita tahu cukup untuk mengetahui bahawa untuk rawatan untuk berjaya, ia mesti menghapuskan punca.

Salah satu cara yang boleh kita lakukan ini adalah dengan menggunakan rawatan holistik untuk fibroid. Pendekatan "seluruh badan" memastikan bahawa tiada batu dibiarkan melakukan segala. Jenis-jenis rawatan yang biasanya mungkin dimasukkan adalah seperti berikut: -

* Detoksifikasi Hati
* Pembersihan Herba
* Langkah diet, termasuk mengeluarkan racun perosak dan toksin alam sekitar
* Senaman yang kerap untuk meningkatkan peredaran dan membantu dengan penyembuhan dan kesejahteraan
* Memastikan anda minum sekurang-kurangnya 2 liter air setiap hari
* Akupunktur, akutekanan dan lain-lain terapi tekanan titik
* Rawatan herba untuk membantu melegakan gejala-gejala
* Analisis emosi untuk memastikan bahawa anda tidak terlalu tertekan

Walaupun terdapat sedikit keraguan bahawa rawatan holistik untuk fibroid berfungsi, batu penghalang bagi ramai wanita adalah bahawa anda memerlukan tahap motivasi diri. Kerana ini adalah pendekatan "seluruh badan", ia memerlukan pengawasan setiap hari kerana anda perlu berhati-hati memantau diet dan gaya hidup pilihan anda setiap hari dan tiada siapa yang boleh "polis" ini selain daripada anda sendiri.

Walau bagaimanapun, jika anda bersedia untuk mengikuti rawatan melalui, keputusan boleh mengubah kehidupan, dengan ramai wanita mula melihat pengurangan dalam gejala mereka dalam masa beberapa hari dan pengecutan fibroid sebenar dalam beberapa minggu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar