Cara Mengurangkan Keradangan kronik Tanpa Dadah Anti Radang

Cara Mengurangkan Keradangan kronik Tanpa Dadah Anti Radang

Anda boleh belajar bagaimana untuk mengurangkan keradangan kronik tanpa ubat anti radang. Tetapi ia boleh mencabar dengan cara yang anda kini berfikir.

Keradangan boleh datang dari salah satu daripada dua sumber. Kecederaan boleh menjadi punca. Tetapi anda juga boleh mengalami keradangan badan, tanpa sebab yang jelas, tidak salah satu yang boleh anda fikirkan, anyway.

Merawat kecederaan sendiri, sebagai punca keradangan, dan bukannya merawat kesan, keradangan, akan menyelesaikan kedua-dua kecederaan dan kesan kronik kecederaan.

Ini seolah-olah menjadi cara yang lebih logik untuk pergi tentang rawatan anda, tetapi tidak diterima umum. Keluar dari cara pemikiran terhad mungkin membuka cara baru untuk anda - cara yang anda tidak tahu wujud.

Jika anda merawat keradangan kronik anda (yang disebabkan oleh kecederaan) dengan homeopati perubatan kecederaan Arnica yang sama, ia mungkin jauh lebih berkesan daripada ubat anti radang. Ini kerana ia menyasarkan penyembuhan yang lebih baik, bukannya menekan kesan kecederaan.

Ubat-ubatan homeopati lain mungkin diperlukan untuk menyelesaikan perkara-perkara di luar, tetapi Arnica sentiasa yang terbaik untuk memulakan apa-apa rawatan kecederaan.

Jika anda mengalami keradangan kronik yang muncul di mana-mana di dalam badan anda, dan seolah-olah tidak mempunyai sebab yang anda sedar, maka diet anda boleh menjadi masalah.

Kebanyakan orang mempunyai diet yang tinggi dalam makanan yang diproses dan protein haiwan. Protein haiwan mengandungi asid arakidonik. Ini meningkatkan bekalan badan anda sebatian keradangan menggalakkan seperti prostaglandin (satu kumpulan sebatian lemak asid yang mempunyai hormon seperti kesan) dan leukotrienes (molekul lemak yang menyumbang kepada radang dalam pesakit asma dan mereka yang menderita dengan bronkitis).

Pengeluaran leukotriene berlebihan menyumbang kepada penyakit seperti pelbagai penyakit pernafasan, lupus dan letusan kulit.

Dengan cepat mengurangkan pengambilan protein haiwan, atau lebih baik lagi, untuk menghapuskan dari diet anda sama sekali untuk sebulan, boleh memberikan anda semua masa untuk menyelesaikan keradangan sepenuhnya.

Selepas waktu ini, anda akan dapat untuk mempunyai protein haiwan terhad kerana badan anda membolehkan.

Walaupun diet anda adalah punca yang paling mungkin keradangan kronik, anda mungkin boleh mendapatkan kelegaan daripada gejala dengan mempunyai rawatan homeopati. Oleh kerana tidak semua orang pada diet protein haiwan yang tinggi tidak menderita dengan keradangan, kronik atau jika tidak, ia menunjukkan ketidakseimbangan dalam sistem anda.

Homeopati berfungsi dengan membawa kira-kira semula ke dalam sistem anda. Ini adalah yang terbaik ditangani oleh kaedah perubatan homeopati profesional.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar