Batu hempedu Bantuan - Makanan untuk Bantuan Pas Batu karang Anda Tanpa Pembedahan

Batu hempedu Bantuan - Makanan untuk Bantuan Pas Batu karang Anda Tanpa Pembedahan

Batu hempedu bantuan mungkin sehampir peti sejuk atau almari anda! Sebelum anda mengeluarkan organ anda, pundi hempedu, saya amat menggalakkan anda untuk cuba untuk lulus batu karang secara semula jadi anda dengan diet atau cuba remedi yang ringkas.

Jika anda berminat untuk penawar semula jadi, artikel ini adalah untuk anda! Anda akan belajar 18 makanan untuk membantu flush batu karang secara semulajadi!

Lulus batu karang anda

Batu karang boleh diluluskan dengan pelbagai makanan dan juga vitamin! Berikut adalah 18 makanan untuk memulakan rawatan rumah anda.

Buah-buahan

Epal, anggur dan tembikai semua kaya dengan serat larut dalam air dan vitamin C. Air serat larut membantu flush organ-organ, termasuk pundi hempedu. Vitamin C (juga dikenali sebagai asid askorbik) adalah besar kerana ia telah ditunjukkan untuk membubarkan batu karang berdasarkan kolesterol.

Sayur-sayuran

Artichokes, barli, bit, brokoli, lobak merah, saderi, sayur-sayuran cruciferous, sayur-sayuran dandelion, lobak pedas, sawi, bayam dan radishes juga membantu kerana vitamin banyak. Semua sayur-sayuran juga tinggi dengan serat dan ada yang tinggi dalam klorofil. Klorofil telah ditunjukkan untuk membantu membersihkan hati, kolon dan pundi hempedu.

Grains

Oat, Adas dan dedak adalah berguna untuk vitamin mereka, mineral dan serat.

Pemulihan

Terdapat ubat banyak yang mempunyai keputusan yang positif untuk curahan batu karang. Sebagai contoh, menambah vitamin C membantu. Anda juga boleh menggunakan minyak zaitun dalam masakan anda yang telah ditunjukkan untuk membantu pas batu karang secara semula jadi.

Remedi yang terbaik adalah orang-orang yang telah dikaji dan terbukti berkesan dengan kajian yang sah. Kerana penyelidikan kesihatan asli meningkat begitu banyak dalam beberapa dekad kebelakangan ini, terdapat banyak rawatan ubat-ubatan yang boleh bekerja dan alternatif. Malangnya, anda mungkin perlu untuk mencari mereka keluar kerana kebanyakan doktor tidak akan mengesyorkan rawatan alternatif

Tidak ada komentar:

Posting Komentar